ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

بدون عنوان

1392/11/22 20:11
نویسنده : ندا
831 بازدید
اشتراک گذاری

برای دخترکم

هر روز شیرین تر و دلرباتر از روز قبل میشی. هر روز قد می کشی. هر روز کشف جدید داری. 

برایم بخند، قهقهه هایی از ته دل، لبخندهای ملیح، من همه این ها را خریدارم.

برایم حرف بزن، از سر شوق آواز بخوان، حتی اجازه داری گلایه کنی، سرت را روی شانه ام یا نه دراز بکش و روی زانوی من بگذار و حرف بزن، من همه حرف هایت را خریدارم.

 

گلبرگ من هفت ماهه شدی 618319_lotussmiley.gifبازیگوش و کنجکاو، دلت بازی می خواهد753019_jumpearth.gifتا دنیایت را بهتر و بیشتر بشناسی. و من هم بازی روزها و شب های تو. مرا ببخش اگر گاهی خسته ام و دلتنگ408019_hanghead.gif.آدم است دیگر گاهی خسته، تنها و گاهی هم دلتنگ عزیزان23519_frustratedf.gif

 

 

عکس های هفت ماهگی ویانا

 

ویانا موزیسین می شود

ویانای موسیقیدان

هندونه به شرط خنده

لبخند هندونه ای

اتاق صورتی من

دنیای صورتی ویانا

بازی، شادی، قهقهه

دنیای صورتی ویانا

بازی، شادی، خستگی

دنیای صورتی ویانا

سیب خوشمزه

سیب خوشمزه

بزارید بشینم

نشستن ویانا

مامان کجایی؟دالی

در تعقیب مامان

شیرین کاری ویانا

 ویانا و پدر

بفرمایید ویانا

رومیزی به سبک ویانا

..دوستت داریم..

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (34)

سمیرا
23 بهمن 92 8:42
عزیز دردونه دوستت دارممممممممممممم داووود کشتمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت بچمو اون شکلی می کنی .....می یفتههههه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....
ندا
پاسخ
نمیفتهشیطون خودش دلش میخواد
شیما
23 بهمن 92 12:19
ای جووووووووووووووووووووووووووووونم عزییییز خوشگلمقربون اون صورت ماااهت و خنده های شیرینت خالهگلم خصوصی
ندا
پاسخ
خدا نکنه خاله شیماکژال خوشگلمو ببوس
mahana7269
23 بهمن 92 13:28
سلام خوبی ویانا جوووون؟ایشالا همیشه سالم باشی گل دخمل بای بای
ندا
پاسخ
سلام به روی ماهت..مرسی ماهانا جون
مامان دیبا
23 بهمن 92 17:05
واااااااااااااااااای فدای اون نگاه و خنده هات بشم من .چه جیگری شده ماشالا.... دلم براش تنگ شده بود ولی کاملا می شه بزرگتر شدنش رو توی عکس ها دید بووووووووووووس
ندا
پاسخ
مرسی خاله جونم..بزرگ شدم خاله جونی...بزرگ و شیطون... بوس برای دیبای ناز
هدی مامان مبین
24 بهمن 92 1:45
قربون این دختر 7 ماهه...میگم هااااا من مبین 7 ماهه بود میخوردمش....بنابراین نوش جونتون این دخمل ناز هفت اسمان ارزوی خوب برای تو عشق کوچولو....
ندا
پاسخ
چقدر خوشمزن این فسقلا
مینا مامان آرمانی
24 بهمن 92 6:59
بعد آخرین عکس که به خودم اومدم دیدم روی لبام خنره نشسته..خیلی خوشم اومد.اون دستای کپلشو یه ماچ محکم بکن با اون النگوهاش..اون روناشم وقتی داری جیش میششو عوض میکنی کپلیاشو قلقلکبده از طرفم که بخنده.من آرمانو اینحوری میکردم خیلی خوشش میومد.الانم میخنده ولی دیگه واسش تکراری شده
ندا
پاسخ
عزیزززززززززززززززززمچشم خانوم خانوما
مامی رها
24 بهمن 92 10:44
وااااااااااااااااااااااااای چقدر ناز شده مامان ندا از طرف من یه گازش بگیر
ندا
پاسخ
نه گریه می کنه...بوسش می کنم...
سارا مامان اهورا
24 بهمن 92 12:41
ای جوووووووووووونم قربون این قند عسل برم من
ندا
پاسخ
خدا نکننننننه
سارا مامان اهورا
24 بهمن 92 12:41
عزیزم 7 ماهگیت مبارک
ندا
پاسخ
مرسی سارا جونم
ابو
24 بهمن 92 13:22
ندا
پاسخ
مامان حانیه
24 بهمن 92 19:04
خاله دلم برات تنگ شده بود کجا بودی نبودی؟؟ پس رفته بودی شیطون بلایی هندونه ی صورتی موزیسین سیب خور شیرین کار خااااااله
ندا
پاسخ
آره خاله سمانه
مامان امیرارسلان
25 بهمن 92 0:40
عزیزم چقدر ناز شدی عاشق اون عکست شدم که داری با مامانی دار. میکنی
ندا
پاسخ
ممنوووووونم
مامانه کیاناوهانا
25 بهمن 92 11:04
اخی عزیزم چقدر عکسها قشنگه ندا جون ... دلمون برای این خوشگل خانوم تنگ میشه مامان ندا زود به زود بیا ... یه عالمه بوس برای این دخمل ناز...
ندا
پاسخ
چشمات خوشگل می بینه خاله ندا..چشم حتما زودزود میامعروسکای نازت رو ببوس
مامی آتریسا جون
25 بهمن 92 11:28
7 ماهه شدنت مبارک باشه عزیزم، چقدر ناز تر شدی خوشگل خانمی راستی happy valentine
ندا
پاسخ
مرسی خاله جونمآتریسای نازو ببوس
mahana7269
25 بهمن 92 13:04
سلام ویانا جون خوبی؟؟ولنتاینت مبارک ایشالا همیشه پیش مامان و بابا جونت سالم زندگی کنی بای
ندا
پاسخ
سلام ماهانا جونم..ممنون..ولنتاین شما هم مبارک
مامان پارمین
25 بهمن 92 15:11
وااااااااااااااااای عاشق خنده هاتم عروسک الهی همیشه بخندی فقط عزیزم
ندا
پاسخ
میسی میسی
زهره مامان عرفان خان
25 بهمن 92 16:08
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________ تقدیم به دوست خوبم
ندا
پاسخ
مامان مینا
25 بهمن 92 20:49
عزیز م شیرین عسل 7 ماهگی مبارکک
ندا
پاسخ
مرسی
مامان مهرناز
25 بهمن 92 23:03
ماشالله ماشالله روز به روز خوردنی تر میشی خاله قربونت برم گل نازم با اون خنده هات 7ماهگیت مبارک نازگل من
ندا
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
سارا مامان اهورا
26 بهمن 92 9:48
ولنتاین روز عشاق نیست روز تمام کسایی هست که تو زندگیمون هستند و دوستشون داریم ولنتاین مبارک
ندا
پاسخ
ولنتاین شما هم مبارک سارا جون
مریم مامان شاینا
26 بهمن 92 20:57
فدای اون بازی و خنده هات عزیز دلم
ندا
پاسخ
بوووووووووووووس
پروشات
26 بهمن 92 21:15
سلام ندا جان خوبی؟ ماشاا.. ویانا خیلی ناز شده هفت ماهگیش مبارک اینم واسه ویانا کوچولو:
ندا
پاسخ
سلام خانم گل مهربون.مرسی مرسی
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
27 بهمن 92 15:13
هفت ماهگيت مبارک
ندا
پاسخ
بوس به دوقلوهای ناز
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
27 بهمن 92 19:47
عزیزم هفت ماهگیت مبارک دیگه خانمی شدی واسه خودت
ندا
پاسخ
مامان ناهید
27 بهمن 92 23:03
عزیزم چقد شیرینه 7 ماهگیش مبارکش باشه ویانا خانوم
ندا
پاسخ
مرسی خاله ناهید
مامان شازده پاشا
27 بهمن 92 23:34
وااااااااااااای چه دختری چه گیتاریستی ماشالاخدا حفظت کنه من امروزباوبتون اشناشدم.دوست داشتین پیش ماهم بیاین خوشحال میشیم
ندا
پاسخ
ممنون عزیزم.حتمت بهت سر می زنم
سارا مامان اهورا
28 بهمن 92 8:38
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,, ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,, ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,, *.° ? …° ….O …….°o O ° O ……………..° ………….. ° …………. O ………….o….o°o ……………..O….° …………o°°O…..o ………..O……….O …………° o o o O ………………….? ……………….? ……………? ………..? ……..? ….
ندا
پاسخ
مامان بیتا و تینا
28 بهمن 92 11:07
سلام گلم من چرا فکر کردم ک اینجا کامنت گذاشتم؟ من که اینجا رو خونده بودم الهی من فدای اون اهنگ زدنش بشم عاشقشم و میبوسمش خانم گل ما اپیم و منتظر حضورتون
ندا
پاسخ
سلام خاله جونم..نزاشتی خوووووووب خدا نکنه
عذرا ننه ی سارا
28 بهمن 92 16:13
لپاشو من بخورمممممممممممم عروسک ناز نازی
ندا
پاسخ
مامان سه قلوها
28 بهمن 92 19:03
سلام عزیز دلمممممم 7 ماهه شدن فرشته کوچولوت مبارک گلم ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه راستی ، لینک کردم فدات شم بوووووووووس
ندا
پاسخ
کیمیا طراحی عکس
1 اسفند 92 11:45
سلام مامی ویانای عزیز من کیمیا هستم واسه طراحی تقویم باهام تماس گرفته بودی عکس هایی که آتلیه ای نباشن هم خوبند واسه تقویم فرقی نمی کنه فقط باید کیفیت عکس ها مناسب باشه دویت عزیز اگه خواستی عکس ها رو برام بفرست با یه شماره تماس از خودت و سفارشتو بگو تا تو نوبت کارها بذارمت عزیزم .
ندا
پاسخ
مامی رها
2 اسفند 92 23:05
بدو بیا کارت دارم!!!!
ندا
پاسخ
نيلوفر(مامان پرهام )
3 اسفند 92 13:04
لام عزيزم من تازه با وبتون آشنا شدم ... ني ني خيل نازي دارين مثل گوله برفي ... خدا براتون حفظش كنه عزيزم
ندا
پاسخ
سلام نیلوفر جان.مرسی ..منم بهت سر میزنم
مامانی ویانا
12 اسفند 92 18:36
سلام اسم منم ویاناست با من دوست میشی؟
ندا
پاسخ
چرا که نه خوشگل خاله..ویانای ناز