ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

و عشق آغاز شد...

1392/12/4 1:44
نویسنده : ندا
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق رو با چه کلمه یا جمله ای می توان معنا کرد؟ فلسفه اش چیست؟ برای من مادر بودن و برای داود پدر بودن نهایت عشق است.

وقتی از عشق نسبت به تو لبریز می شوم، بغض می کنم و ناگهان اشک هایم سرازیر می شود، یاد مادرم و صبوریش، یاد پدرم و استقامت و سخت کوشی اش می افتم. افسوس می خورم که چرا عشق و دوست داشتنشان را به قدیمی بودن افکار و حساسیتشان ربط می دادم. دریغا عشقشان را درک نکردم. اکنون که مادر شده ام می فهمم آن احساسات پاک چه معنایی دارد، حامی بودنشان را، دلشوره های گاه و بی گاه، گریه ها و نگرانی ها در بیماری و مراحل سخت زندگی ام، دعاهای عاقبت به خیری و امید به پیشرفت من، همه را خوب می فهمم. چون من مادر شده ام.

یاد این جمله بخیر: خودت مادر شدی می فهمی من چی می گم...

قلب.پدر و مادر عزیزم عاشقانه دوستتان دارم. قلب

 

خدایا..
خواستم بگویم تنهایم..
اما نگاه حندانت مرا شرمگین کرد..
چه کسی بهتر از تو؟
 

 
 

دخترکم قد می کشد، با شادی حرف میزند، با خنده بازی می کند، با ذوق با دخترک آینه شیطنت می کند، برای کوک کردن میکی موس طبل زن سرش را مثل او تکان می دهد، با رقصیدن شاد می شود، با دیدن ظرف غذا آن را طلب می کند...

 

عکسهایی از گل ناز منهورا

ویانا در تیراژه

 ویانای کلاه به سر

ویانا در تیراژه

دالی بازی...

مامانی دیدی پیدات کردم

تعجب و تفکر

علامت سوال

 پیاده روی زمستانی در تاریخ30 بهمن

گردش زمستانی

ویانا در شب ولنتاین

ولنتاین مبارک

قلبعاشقانه دوستت داریمقلب

 زبانکده محصل

 دوستای مهربونم ممنون که به من و ویانا سر می زنید و باعث دلگرمی ما میشین. از تک تکتون واسه دیر سر زدن هام عذرخواهی می کنم.

 

I'm Sorry

 

دوستون دارم

ماچقلبماچ

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان سه قلوها
4 اسفند 92 16:47
سلام عزییییزم ای جوووووونم ، این ویانا عشقِ منه ، چقده نازِ ماشالااااااا هزار ماشالااااا الان داشتم عکساشو میدیدم ، کلی ذوق کردم خدا حفظش کنه عزیز دلم فدااات
ندا
پاسخ
میسی میسی..منم عاشق سه قلوهای توام..وای فکرشو کن سه تا فرشته کوچولو..خدا حفظشون کنه.مواظب خودت و هیراد و هیوا و هومان من باش
هدی مامان مبین
4 اسفند 92 17:13
یعنی اون پالتوی مشکیت تو حلقم... واقعا این جمله رو باید قاب کرد..مادر شدی میفهمی... خدا سایه پدر و مادرت رو حفظ کنه.. ببوس این دخمل قلقلی رو
ندا
پاسخ
بووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس واقعاباید با طلا نوشت و قاب کرد
سارا مامان اهورا
4 اسفند 92 21:15
پشت ویترین مغازه ها جنس هایی هست که خیلی گرونن یه چیزایی هم میشه پیدا کرد که ارزونه اما گاهی یه گوشه ای، یه چیزی میذارن، که شاید کهنه باشه ، شایدم معمولی اما روش نوشته ” فروشی نیست ” آدم باید از اون جنس باشه
ندا
پاسخ
مامان حانیه
4 اسفند 92 21:16
تمام حقایق توی دل من رو نوشتی ناز نازی فسقلییییییبیا یه ماچت کنم خاله آخیششششششششششش
ندا
پاسخ
حرف دل هممونه
سارا مامان اهورا
4 اسفند 92 21:35
آره واقعا تا خودمون مادر نشدیم درک نکردیم این احساسات قشنگ مادرانه رو خدا پدر مادرامون و بچه هامون رو واسمون حفظ کنه
ندا
پاسخ
آمین
پروشات
4 اسفند 92 23:52
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من...
ندا
پاسخ
مامان پارمین
5 اسفند 92 0:01
واقعا تا مادر نشی قدر مادرو نمیتونی بدونی.خیلی قشنگ نوشتی ندا جون. وانتاین گل دخترمونم مبارک.مبارک همه کوچولوها که عشق پدر و مادرشون هستن باشه
ندا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامی آتریسا جون
5 اسفند 92 11:10
ندا جون خیلی قشنگ نوشتی واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ویانا خوشگلم جانم خیلی نازی عزیزم مامانیش یه اسپند واسه خوشگلمون دود کن
ندا
پاسخ
ممنون از تعریفتچشممممممممم
مامان پارمین
5 اسفند 92 11:28
ندا جون خصوصیتونو چک کنید لطفا
ندا
پاسخ
چکیدمممم
مامی رها
6 اسفند 92 11:57
انشاالله همیشه سایه همه پدر و مادرا بالا سر بچه هاشون باشه...........امیییییییییییییییییییییییین ویاناجونم که مثل همیشه خوشمل و نازه
ندا
پاسخ
ایشالامرسی خانمی
مامان شازده پاشا
6 اسفند 92 12:17
خدای من چه نازه این نمکدون تیراژه رفتنت کلاه شاپوت توحلقم خاله ریزه .هزاااااارماشالا
ندا
پاسخ
شهلا مامان امیرارسلان
6 اسفند 92 14:27
عزیزم ایشالله همیشه سایه پدر و مادرت از سرت کم نشه عکسهای وانا هم که مثل همیشه قشنگن
ندا
پاسخ
ایشالامرسی خاله جونم
شیما
6 اسفند 92 16:05
آخی عزییییییییییییز دلم کلاهشو نگااااا
ندا
پاسخ
مامان دیبا
6 اسفند 92 17:50
چه بهش می یاد کلاهشششششششششش بوووووووووووس ویانای دلبر خاله ندا جون واقعا حرف دلمو زدی..... چون از دل برآید بر دل نشیند ...
ندا
پاسخ
مرسی عشقم...
نازنین
7 اسفند 92 11:58
واقعن احساسات پدر و مادرمون رو الان میشه درک کرددددددد هرچندتونیم جوابگو باشیم هنوزممم عزیزم دختر نازم خدا رو شکر برای بزرگ شدن شماها بوسسسس
ندا
پاسخ
بعلهخدایا شکرت
سارا مامان اهورا
7 اسفند 92 15:08
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
ندا
پاسخ
مامانه کیاناوهانا
9 اسفند 92 0:31
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــززززززم چقدر عکسهات قشنگه خاله... واقعا" راست میگی ندا جون تا مادر نشی قدر مادر رو نمی دونی... یه عالمه بوس برای ویانا جونم...
ندا
پاسخ
مامان بیتا و تینا
10 اسفند 92 8:00
پس کامنت من کووووووووووووووووووو؟؟؟
ندا
پاسخ
دزد دزززززززززد...کامنت دوستمووووووووووو دزدیدن..خخخخ
سمیرا
10 اسفند 92 9:14
قربون خنده هات برم من عشقممممممممممممممممممممم نخود فرنگی من
ندا
پاسخ
خدا نکنه عمه جون
آتریسا جون
10 اسفند 92 12:23
ویانا جون به جشن دندونی من اومدی
ندا
پاسخ
mahana7269
10 اسفند 92 19:53
سلام خوبی ویانا جون؟؟؟؟؟؟؟خوشمل خانوم خوشتیپ میکنی میری بیرون میدزدنتا اخی.... مواظب خودت باش بای بای بای
ندا
پاسخ
سلام خاله ماهانامامان و بابام مواظبم هستن...خخخ
مامان کیاوش
14 اسفند 92 23:14
ماشالا به ویانای نازنین. خاله جون خیلـــــــــــــــــــــی ماه شدی!
ندا
پاسخ
سارا مامان اهورا
15 اسفند 92 9:24
بهار نزدیک است و هوا پر شده از *دوستت دارم*هایی که به بادها سپــــــــــــــــــــــــرده ام کاش پنجره ات باز باشد
ندا
پاسخ
]
مامان مینا
15 اسفند 92 23:11
عروسک خوشگلجیگری شما نازنینم
ندا
پاسخ
مونامامان ایلیا جون
16 اسفند 92 15:52
سلام نداجون چه نازه هزارماشالا چقدشیرین وخانومی شده براخودشتوت فرنگی حسابی خوردنی
ندا
پاسخ
سلام عزیزدلم.ممنون.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 19:18
ندا جون با عکس تولد دو قلو ها آپم سری به ما بزنید خوشحال میشیم
ندا
پاسخ
مینا مامان آرمانی
18 اسفند 92 12:35
ای خدا عاشق اون عکس توی روررو ئکششششششششششششششم هندونه خاله بوووووس
ندا
پاسخ
بوس بوووووووووووووووووووووووس
مینا مامان آرمانی
20 اسفند 92 0:53
من پیامام نمیاد
ندا
پاسخ
دزده میبره
مامان مهرناز
20 اسفند 92 14:18
سلام عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک اینم عیدی مهرناز واسه ویانا جون امیدوارم خوشت بیاد http://www.8pic.ir/images/45846928183933095593.jpg
ندا
پاسخ
سلام.عید شما هم مبارک. وای چه عیدی زیبایی...خیلی سورپرایز شدم.
مامان بیتا و تینا
22 اسفند 92 9:29
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___---------------------------______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
ندا
پاسخ