ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

نظرات (23)

مامان مهرناز
30 تیر 93 0:39
تولدت مبارک خوشکل خانم زیارتت قبول نازگل خانم التماس دعا
ندا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم..بوووووس
سمیرا
1 مرداد 93 12:06
عزیز دلم تولدت مبارکککککک
ندا
پاسخ
مرسی عمه سمیرا
مریم مامان دیبا
1 مرداد 93 16:21
عزیزم تولدت مبااااااااااااااااااااااارک چقدر دلم برات تنگ شده بود گل نازم زیارت هم قبول باشه
ندا
پاسخ
دل منم براتون تنگ شده خاله جونممرسی
مامان
2 مرداد 93 18:12
عزززززززززززززززیزم تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی خانوم خوشگل زیارتتونم قبول باشه ندا جون
ندا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامانه کیاناوهانا
3 مرداد 93 16:21
وااااااااااااای تولدت مبارک عزیز خاله... زیارتت هم قبول باشه عزیز دلم...
ندا
پاسخ
مرسی خاله ندا جونم
مینا مامان آرمانی
5 مرداد 93 0:34
تولدت مبارررررررررررررررررک گلی
ندا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامی آتریسا جون
5 مرداد 93 9:54
چقدر خوب؛ چه جایی تولد گرفتی عزیزم، خوش به حالت ویانا جون، امام رضا خیلی دوستت داشته تولد یک سالگیت مبارک باشه جیگر خاله
ندا
پاسخ
ایشالا قسمت شماها هم بشه میسی میسی
مامان حانیه
5 مرداد 93 18:56
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک زیارتت هم قبول دختر نازنازی خوش به حالت چه روز خوبی پیش امام رضا بودی عزیزم
ندا
پاسخ
ممنون عزیز دلم.. ایشالا قسمت شما و دختر نازم بشه
مهناز مامان عسل
7 مرداد 93 0:07
تولدت مبارک گل دختری
ندا
پاسخ
سمانه مامان وانیا
7 مرداد 93 16:14
ااای جونم عزیزززم... تولدت مبارک ویانا جون.. الهی 100 ساله بشی...
ندا
پاسخ
عذرا ننه ی سارا
18 مرداد 93 12:49
تولدش مباررررررررررررررررکککککککککککککک ایشالله سال های سال کنار مامان و بابای خوبش زندگی شاد و سرشار از عشق داشته باشه دخمل دوست داشتنی من و سارا جون هم آپیم
مامی آتریسا جون
27 مرداد 93 15:04
سلام خاله ندا جونم؛ مامی عکسم و واسه یه مسابقه گذاشته اگه به آدرس زیر برین و بهم رای بدین ممنون میشم ویانا جونمم ببوسین http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 من و مامی رو خوشحال می کنین میســـــــــــــــــی
آویسانا
28 مرداد 93 0:24
چقدر ملوسه ویانو جونم
مامانی ویانا
29 مرداد 93 23:02
ویانا جون تولدت مبارک باشه با تاخیر فراوان
مامان ندا
3 شهریور 93 16:52
ماشالله دخترتون خیلی نازه خوشحال میشم چون هم نام هستیم دوستهای خوبی هم برای هم باشیم
مامی آتریسا جون
6 شهریور 93 15:18
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . . ویانا جونم روزت مبارک عزیزم
هدی مامان مبین
6 شهریور 93 22:01
تولدت مبارک دوست داشتنی ترین ویانا....پرنسس ناز....لحظه لحظه ی زندگیت زیر سایه ی آقای مهربونی... چه تولد باشکوهی... مبین هم 5ماهگیش رو اونجا تبرک کرد... ببوسش مامانش... خوشحال شدم دیدمت...تو عکس اول خیلی ژست ویانا خوردنیه
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:07
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
زهرا
13 شهریور 93 7:43
سلااااااااااااااااااااااااام من اومدم بدو بیا منتظرتم
نی نی عکس
21 شهریور 93 19:09
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
29 شهریور 93 16:56
تولدت مبارک عزیزم البته بابت تاخیر منو ببخشید
سمانه
8 آبان 93 0:19
ویانا جونم ما آدرسمون رو تغعییر دادیم. از این به بعد بیا به آدرس جدید و این آدرس رو لینک کن.... البته اگه دوست داشتی.
رونیکا
28 دی 93 11:06
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com