ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

عکس های جا مانده

1393/11/29 22:05
نویسنده : ندا
837 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام زیبای شیرین زبان من...

عکس هایی از ماه های گذشته را برات می زارم..

امسال سه تولد رویایی برات گرفتیم، عکسهای تولدت توی مشهد رو قبلا گذاشتم. این هم عکس تولد دسته جمعی با فسقلیای هم سنت که از دوره بارداری تا الان باهاشون همراهیم.و عکس تولد خانوادگی.

همیشه شاد و سلامت باشی ویانای دوست داشتنی.

تولد

 

 

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید!!!!چشمک

نگاه جدید

من و کشف صندلی راحتی!!!!

من و برج میلاد، یه هویی!!!

ویانا در پارک پردیسان

قاصدک آرزوهای من

یه روز خوب، هوررررااااا

محبت

محبت

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان اهورا
4 اسفند 93 23:13
ای جووووونم چه عجب اومدی
ندا
پاسخ
دیر اومدم اما اومدم
امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 اسفند 93 18:52
عزیزم چقدر ناز شدی
ندا
پاسخ
فدات بشم خاله جونم با دوقلوهای تو دل بروی نازم
مامان
17 اسفند 93 12:33
آخ ویانای شیرین چشمهارو خوب شستی و جور دیگه می بینی منو اد بکنی با هم دوست بشیم خوبه
سایبرسافت
17 اسفند 93 23:49
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت