ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

ویانا و غذای کمکی

1392/10/18 0:58
نویسنده : ندا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

هورا دارم میرم پیش عمو دکتربغل

2.gif

ویانا و عمو دکتر

عمو دکتر به من گفت می تونم غذاهای خوشمزه بخورم.145.gif

اولین غذا

ظاهرش که بدنبودمژه.باشه امتحانش می کنم.متفکرمامانی بیا غذامو بده بخورم. 142.gif

اولین غذا

هوووووم خوشمزسخوشمزه..لعاب برنج که می گن اینه؟170.gif 

مامان یه کمی آب بده بخورم ،تشنه ام..

 

اولین غذا

بابایی غذای منه تو نخور..

150.gif

مامانی میشه امروز غذای منو زود آماده کنی؟ دلم ضعف کرد.

غذا

یکشنبه ویانا رو بردیم دکتر، خدا رو شکر مثل همیشه عالی بود. دکتر تهرانی به ما گفتن که غذای کمکی رو با لعاب برنج شروع کنیم.

دوشنبه 16 دی، ویانا اولین غذای خودشو خورد.قلب.از یک قاشق شروع کردیم.چشمکچشمک

فصل جدید زندگی ویانا با غذاهای کمکی شروع شده.خدایا ممنونم.فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیرا
18 دی 92 8:53
اخ توپولم نوش جونتتتتت.....بابایی بهم گفت غذا خوردی .....مامانی اماده شو که کارت در اومد
ندا
پاسخ
ممنون
مامان دیبا
18 دی 92 12:08
ایشالا بسلامتی.نوووووووووش جوووونت. گوشت بشه به تنت دخمل ناز مامانی.
ندا
پاسخ
مامان امیر ارسلان
18 دی 92 13:02
هورااااااااااااااا دخمل نازمون داره غذا می خوره میخواد کپل مپل شه
ندا
پاسخ
مامان حانیه
18 دی 92 16:33
آخخخخخخخخ جون غذا. با حانیه دو تایی باهم شروع کردین،16 دی نووش جونت خوشتیپ بانو
ندا
پاسخ
مامان حانیه
18 دی 92 16:34
ببخشییییییییییییییید =
ندا
پاسخ
خخخخخخخخخ
سارا مامان اهورا
18 دی 92 16:46
عزیزدلم قربون این دختر ناز برم من نوش جونت عسیسم
ندا
پاسخ
مامان مینا
18 دی 92 21:40
عزیز دلمنازنازیه ملوسخاله جون نوش جونت
ندا
پاسخ
مامان مهرناز
18 دی 92 23:45
مبارک باشه گلم قربون اون چهره ی معصومت
ندا
پاسخ
سارا مامان اهورا
19 دی 92 8:12
الهی قربونت برم من این عکساتو دیدم
ندا
پاسخ
مرسی که اومدی دوباره
سارا مامان اهورا
19 دی 92 8:13
مامانی خیلی ممنون از اینکه بهم سر میزنی
ندا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامی رها
19 دی 92 8:39
نوش جونت عزیز دلم خوب غذا بخور تا تپل مپل بشی خوشگل خانومماشاالله خوشگلترم شدیا بلا خانوم
ندا
پاسخ
مامانه کیاناوهانا
19 دی 92 10:47
مبارک باشه عزیزم اولین غذا خوردنتوای که چه لذتی داره نی نی مون اولین بار بخوره... برای ویانای عزیزم
ندا
پاسخ
مرسی خاله ندا
افسانه مامان هیچکس!
19 دی 92 13:43
مبارک باشه نازگلیامیدوارم بدغذا نباشی و مامانیرو اذیت نکنی عسیسم.غذاهای خوشمزه نوش جونتخوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
ندا
پاسخ
حتما سر می زنم
هدی مامان مبین
19 دی 92 20:55
مامان ندا... روزهایی که داری با ویانا سپری میکنی...روزای عاشقیه!!!! دلم تنگِ اون بوی شیرِ دهان و اون ولع و خواستنِ غذاشون شد ویانا فرشته ای....
ندا
پاسخ
خاله هدی چرا آدرس وبلاگ مبین جونو ندادی تا بیام سر بزنم؟
مامان پارمیس
19 دی 92 23:39
ماشالله به این غذا خوردن ایشالله همیشه خوب غذا بخوره ویانا جونی وب پارمیس هم اپ شده
ندا
پاسخ
میسی میسی
پرنیان
20 دی 92 0:28
بخور که کپل بشی این یکسال اول زندگی، فرصت طلایی برای تپل مپل شدن است! بعدش دیگه نمیشه این طوری وزن اضافه کرد!
ندا
پاسخ
خاله جونم مامانم بهم رژیم می ده تا تپلی نشمنمی دونی چرا؟
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
20 دی 92 14:43
سلام عزیز دل خاله ماشالله دیگه خانمی شدی هاااااااااخوب غذا بخور که توپولی موپولی شی بیام هامت کنم مامانی مبارک باشه .دردسرای تازه اما شیرین شروع شد خدا کنه ویانا جون تو غذا خوردن اذیتت نکنه دوقلوهای من که خیلی اذیت می کنن
ندا
پاسخ
سلام خاله جونم.مرسی مرسی ممنون عزیز دلم.این رشته سر دراز دارد
خاله نگار
22 دی 92 14:51
آفرین غذا بخور چاق بشی چله بشی کپل مپل شی
ندا
پاسخ
عذرا ننه ی سارا*
25 دی 92 12:06
نوش جونت خاله جووووون
ندا
پاسخ
مرسی خاله