ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

بعضی از وسایل عسل طلای مامانی

1392/1/25 11:12
نویسنده : ندا
2,505 بازدید
اشتراک گذاری

 

کالسکه و کریر کله غازی

کالسکه و کریر و ساک خوشگل برای عروسک خوشگل من...رنگشو دوست داری؟مامان بهناز گفت اسپورت بگیریم که نه دخملونه باشه و نه پسرونه..

وای فکرشو کن به دنیا اومدی و می ذارمت توی کالسکه و با هم می ریم پارک و لذت می بریم از این پیاده روی..زودی بیا که واسه اومدنت لحظه ها رو می شمرم..

گهواره

عشق من اینهم گهواره قرمز توئه که قولشو داده بودم..شبها توی این کنار خودمو بابایی لالا می کنی..مامان بهناز و باباجونی برات خریدن که شبها تنها نمونی..

سرویس چینی

هدیه آسمونی من اینهام سرویس چینی توئه که توش غذا می خوری..قربونت برم من..

پسندها (1)

نظرات (5)

خاله ویانا
25 فروردین 92 12:46
همش قشنگه. مخصوصا سرویس کالسکش.
ShIrIñ
26 فروردین 92 1:04
Salaaaaaam Mamane ViAnA Jooooniiiiii Tabrik Baraye Khoneye Tazeye Dokhmalemun Ba In Hame Jahiziyeye Khoooooshgeeeel Va Tabrik Be Neda & DavoOd Bara Dashtane In Mojude Khastani****
سمیرا
28 فروردین 92 11:36
همشون قشنگهههه مبارک باشه
خاله شبنم
29 فروردین 92 21:38
همشون قشنگن....... کی این نینیمون دنیا میاد تا ازشون استفاده کنه آخه!!!
خاله ویانا
29 فروردین 92 21:39