ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

عکس های عشق بی همتای من

1393/3/31 1:46
نویسنده : ندا
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزها از پی هم سپری شدن و داره یک سال از اومدنت به این کره خاکی می گذره. به زندگیمون امید بخشیدی و به دلمون عشق..

این هم تعدادی از عکسای سه ماه گذشته ویانای شیرین زبونم

محبت

کشوی لباسمو خالی کردم و واسه مامی موش شدم

بزار سی دی مورد علاقمو پیدا کنم

این چیه؟

ویانا و هفت سین خودش

روز اول کاری ویانا و مامی

عاشق این نگاهتم

 

اولین دندون ویانا 6 اسفند در اومد. الان 8 تا دندون کوچولو داره.

کلماتی که دخترکم می گه:

بده

بریم

نی نی

بی بی

ددر

ماما

بابا

دا

دایی

جیز

چایی

کو

بگیر

من

می می

آب

 

دوستت دارم

پسندها (6)

نظرات (14)

مامان مهرناز
3 تیر 93 0:46
قربونت برم عزیزم مرواریدای خوشکلت مبارکت باشه ماشالله نسبت به سنت چقدر کلمه بلدی بگی عزیزم عااااااااااااالیه
ندا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم...عروسک قشنگتو ببوس
سارا مامان اهورا
3 تیر 93 11:22
ای جوووووووووووووووووووووووونم عزیزمی
ندا
پاسخ
بوس خاله جونم
*.*.*پروشات*.*.*
3 تیر 93 15:00
ندا
پاسخ
مریم مامان شاینا
3 تیر 93 19:41
عزیییییییییییییییییییزم ماشالله بزرگ شدی نازگلم مرواریدات هم مبارکت باشه
ندا
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامانی ویانا
3 تیر 93 22:06
عزیزم چه نازه این دخترررررررر معلومه حسابی هم شیطون بلاست
ندا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
هدی مامان مبین
4 تیر 93 10:11
ببین چه عاشق خالی کردنِ....وای که نگاهشو منم دوس دارم..اصن خوردن داره..بخوریدش
ندا
پاسخ
فاطمه، مامان کیاوش
7 تیر 93 16:23
عزیز دلم، چه دخمل نازی هستی تو مامانش شیطنتاش مثل کیاوش منه ممخصوصا کشو خال کردناش
ندا
پاسخ
فدای جفتشون بشم شیطون بلاهای من
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:23
ماشاالله به شیرین زبونیای ویانای عزیز
ندا
پاسخ
مهناز مامان عسل
9 تیر 93 10:26
سلام عزیزم. چه عجب اومدین. ببین گل دخترمون چه ناز شده
ندا
پاسخ
شهلا مامان امیرارسلان
11 تیر 93 0:18
قربونت برم وروجک حسابی شیطون شدی دیگه می خوام بخولمت
ندا
پاسخ
مامی آتریسا جون
11 تیر 93 10:30
فدای شیطونی هاش ماشالله بزرگ شدی ویانا جــــــــــــــــونم؛ آخ که شما نی نی های شیطون چقدر دوست دارین همه چی رو به هم بریزین واااااااااااااااااااااااای ندا جون منم عاشق این جوری نگاه کردنشم ایشالله که روز اول کاریت هم خوب بوده عزیزم هر چند مطمئنم که خیلی دلتنگ ویانای خوشگلت شدی عزیزم فدای کلمه هایی که میگه بشم من
ندا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم..
مامان بیتا و تینا
16 تیر 93 23:27
سلاااام میبینم که شما هم مثل من ستاره سهیل شدی و کم پیدا هزار ماشاالله به دخترمون که انقدر ناز و بزرگ شده خدا حفظش کنه راستی ممنونم که بهمون سر زدی
ندا
پاسخ
mahana7269
28 تیر 93 18:18
سلام ویانا نیستی کجایی سه سریم به من بزن کوچولو باسه؟؟؟؟؟؟؟
ندا
پاسخ
مهسا
28 تیر 93 20:06
چقد نانازی تو دختر . خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
ندا
پاسخ
چششششم