ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

کبوتر سفید من..

1392/9/25 10:38
نویسنده : ندا
869 بازدید
اشتراک گذاری

ویانای من و بابایی هر دو زود خوابیدین و من توی خونه تنهامسبز اما خب راحت اومدم تا بنویسم..عینک

سیاه قلم

این عکس ویانای ناز منه..خانم خانما..قرتی خانم..

20ام پنج ماهت تموم شد و قدم به شش ماهگی گذاشتی..بزرگ شدی..شیرین بودی شیرین تر شدی..برام بهترین و گوش نوازترین سمفونی ها رو هر روز اجرا می کنی..ابو ووو خخخ ایممم م ما با بووو..با هر صدات دلم غنج می ره..کبوتر منی..

چند وقتیه قطره آهن باید بخوری..اصلا دوستش نداری و دهن کوچولوتو قفل می کنی..برای اینکه وادارت کنم بخوری بعداز چند قطره آهن یک قطره هربال میکسچر می دم تا تشویق بشی و بخوری..آخه طعم اونو دوست داری گلکم..اوه

.....

هیس آروم ....ویانای من اومد بغلم، هنوز مست خوابه..فدای نفس کشیدنت بشم..استرس

.....

حالا بیدار شد دخملم و توی بغل من نشسته و سرک میکشه ببینه چی کار میکنم..شیطانشیطونک من..

.....

قلبدوستت دارم و برایت بهترین ها رو آرزو دارمقلب

دعای ندا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله شیرین
24 آذر 92 22:32
نی نی خودمونههههههههه
خاله شیرین
24 آذر 92 22:41
نگار
24 آذر 92 22:50
وای وای چه دخمل تپلی
نگار
24 آذر 92 22:53
عجب مامانی داریا
ندا مامان ویانا
24 آذر 92 23:07
چرا؟
سمیرا
25 آذر 92 8:24
عزیز دلمه این خانومه .....
مامان حانیه
25 آذر 92 11:31
کبوتر کوچولوی لب غنچه ای
شیما
26 آذر 92 0:59
ای جوووووووووووووووووووووووون دلمخوشگل خالههههخدا هر 3تاتونو واسه هم حفظ کنه عزیز دلم
مامان بیتا و تینا
26 آذر 92 1:48
سلام عزیزم ممنونم که به وبمون سر زدین الهی من قربونش بشم که مثل دختر من بیموقع بیدار میشه با افتخار لینکتون میکنم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
12 دی 92 18:48
سلام مامان ندا دخملیت خیلی نازه .من عاشق بچه های توپولم .مرسی که به ما سر میزنی چرا عکس جدید نمیزاری از دخمل توپولی
ندا
پاسخ
مرسی خاله جونم. چشم حتما میزارم