ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

اولین سلام

1392/7/8 12:41
نویسنده : ندا
803 بازدید
اشتراک گذاری

دختری که عاشق تشک بازی و آویز موزیکالشه، ویانای کوچولوی منه...

بخند، همیشه بخند، همیشه شاد باش...

همه دنیای اطرافت رو کشف کن...

وقتی با چشم های قشنگت زل میزنی توی صورتم و با دهان بی دندون لبخندهاتو خالصانه نثارم میکنی، خدا رو هزاران بار شکر میکنم...

دیروز غروب بابا داود زنگ که ما آماده باشیم و با هم بریم پارک..من و تو هر دو خوشحال شدیم. وقتی بابایی از در اومد توی خونه من و تو به استقبالش رفتیم..تو برای اولین بار با زبون خودت بهش سلام کردی..گفتی هههه ههه...عزیز دلم هر دوی ما از خوشحالی ضعف کردیم..

 

اینم عکس ویانای من که آماده شده بره پارک نهج البلاغه.

وای توی پارک هوا چقدر سرد بود.دیگه هوا سرد شده و باید لباسای گرممون رو آماده کنیم..

پسندها (1)

نظرات (2)

سمیرا
9 مهر 92 14:55
ویانا عزیزه ... امیدوارم پر از روزای شاد و خوب باشید
نگار مامان ارغوان
24 مهر 92 22:50
ماشالله
خدا از چشم بد دور نگهش داره
بخورمشششش ایم دخمل نانازتو


ماچ ماچ