ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

هدیه زیبای خداوند و مسافر تابستونی من

تولد سه ماهگی

1392/7/19 20:29
نویسنده : ندا
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماه پیش حول و حوش ساعت 8 بود که فهمیدم باید برم بیمارستان و زایمان اورژانسی داشته باشم و تو به دنیا بیای..

خیلی ترسیده بودم، اصلا آمادگیش رو نداشتم، آخه قرار بود 10 مرداد چشمای خوشگلت رو به دنیا باز کنی.

19 تیر ساعت 11:45 شب قدم به دنیا گذاشتی و من رو خوشحال کردی. اولین نفر من دیدمت، اولین چیزی رو که حس کردی گونه و بوسه مامان ندا بود. اولین چیزی رو که حس کردم پوست لطیف و نرم تو بود.چقدر حس زیبایی بود...

خوش اومدی، رویای ناب و شیرین من، ویانای من..

از روزی که اومدی زندگی من و بابایی شیرین تر شده...

تولد سه ماهگیت مبارک

پسندها (1)

نظرات (2)

نگار مامان ارغوان
24 مهر 92 22:50
وااای ماشالله دوست دارم این دخملی رووووو


مرسی خاله نگار..ارغوان جیگرمو ببوس
پارمیدا
25 مهر 92 11:15
ماشاالله ببوسش این عسلووووووووو چقد خانوم شده
عزیزدلم نداجون جای من خیلی خالیه کاش منم میتونستم بیام سرقرار به بچه ها سلام برسون بگو تورو خدا نی نی سایت بیان


فدات بشم پارمیدا...
چشم حتما..بوس